Leiding die dit seizoen wil deelnemen aan de basistraining kunnen zich vanaf heden inschrijven via Shanti. Volg daarvoor de volgende link: https://sol.scouting.nl/frontend/sol/index.php?task=as_registration&action=add&frm_id=4592 Na je opgave ontvang je van ons ongeveer twee weken van te voren een uitnodiging, met daarin meer informatie over de opzet van de weekenden, een korte bagagelijst, routebeschrijving etc.

De basistraining wordt gehouden in twee weekenden. Het eerste weekend, 28 en 29 november 2009, wordt gehouden in De Wildwal in Lunteren. We starten zaterdagochtend rond 10.00 uur en eindigen zondagmiddag rond 16.00 uur. Het tweede weekend wordt gehouden op 20 & 21 maart 2010 in Trappershorst in Oosterbeek. Dan starten we zaterdag rond 18.00 uur (dus je kunt eerst naar je eigen opkomst) met lekker eten. Zondagmiddag rond 15.00 uur sluiten we af. We willen graag benadrukken dat we van cursisten verwachten dat zij beide weekenden geheel aanwezig zijn. Even er tussenuit voor je opkomst, je werk of een verjaardagsfeestje kan dus niet, omdat je anders teveel onderdelen van de training mist. Kun je één van de weekenden niet geheel aanwezig zijn, dan kun je natuurlijk ook overwegen om de basistraining in een andere regio te doen. Voor andere data verwijzen we je graag naar de trainingsposter van het Steunpunt Scouting Gelderland, als het goed is, in bezit bij elke groep.

We zien jullie graag op 28 november in Lunteren!