Peter Krechting is benoemd tot Lid in de Orde van oranje Nassau. Burgemeester Agnes Schaap van Renkum verraste hem vrijdagavond bij het scoutingsgebouw Trapperhorst van OPV-Schoonoord in Oosterbeek.

Terwijl Oosterbeek bijkomt van een gigantische wolkbreuk komt de leiding bij elkaar om gezamenlijk te eten en daarna te vergaderen: De eerste groepsraad van het seizoen.
Iedereen-op-één-na weet dat die vergadering vandaag niet door zal gaan. Want... tegelijkertijd verzamelen zich vrienden, familie én de burgemeester bij de parkeerplaats.
Voorafgegaan door muziek lopen zij de "vergadering" tegemoet.
En dan... verrassing voor Peter Krechting. "Het heeft Zijne Majesteit behaagd..." hem te benoemen tot lid in de orde van Oranje Nassau.