HAAS-IN22 wordt verplaatst naar mei 2023!

Scratch that!
Nieuwe datum Haas-In: 01 en 2 april 2023!! Locatie: St. Walrick.
De eerder genoemde maand mei vervalt, St. Walrick zit dan vol. Daarom is het  zaterdag 1 en zondag 2 april geworden! Geen grap ;)

We zien elkaar in april 2023! Houd je socials en mail in de gaten :)

In 2023 bestaat de regio 50 jaar, dat komt zeker terug tijdens de entertainment avond van de Haas-In23.

We hebben nog medewerkers nodig om de Haas-In in 2023 te laten slagen.Wij zijn op zoek naar jou! Wil je helpen tijdens de Haas-In of in de voorbereidingen? Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Groeten van het Haas-In team!