Jullie zijn van harte uitgenodigd voor de informatieavond op 7 oktober 2009 om 20.00 uur bij de Tarcisiusgroep in Ede.

• wat betekent 100 jaar jubileum voor mijn groep?
  • Scouting Academy wat is dat?
  • Nieuwe namen voor leeftijdsgroepen?
  • Groepsontwikkeling: nut en noodzaak
  • Wat mag Scouting kosten?

Al geruime tijd zijn we bezig met het project 2010, waarin we de toekomst van Scouting centraal hebben gesteld. Samen werken we aan deze toekomst met meer kwaliteit, meer zichtbaarheid en nog leukere spelen zodat nog meer kids van Scouting kunnen genieten.

De eerste resultaten zijn zichtbaar: de nieuwe Scoutfit. Maar we gaan natuurlijk verder met deskundigheidsbevordering, nieuw spelaanbod, externe communicatie en groepsontwikke-ling. Hoe ver zijn de ontwikkelingen, wat houden die in en wat gaat er verder gebeuren?

Nieuwsgierig? Van harte nodigen wij jullie uit op onze regiobijeenkomst over de laatste ontwikkelingen van het project 2010.

Het bestuur van Scouting Nederland komt naar de regio om jullie te informeren over deze ontwikkelingen en jullie de mogelijkheid te geven mee te praten en vragen te stellen. Wil je je vooraf al inlezen dan verwijzen we je naar de website van het project www.2010.scouting.nl

Dit is je kans om mee te praten over de ontwikkelingen van Scouting. Laat horen hoe jij de toekomst ziet. Je input wordt zeer op prijs gesteld.