Voor de vertegenwoordiging in de landelijke raad namens de regio zijn er twee vacatures ontstaan. Om deze functies in te vullen draagt het regiobestuur de volgende personen voor: Anne Jan Telgen (Scouting Lunteren, als lid landelijke raad) en Joost Alferink (Die Wiltgraeff, als plaatsvervangend lid landelijke raad). Tijdens de eerstvolgende regioraad vindt er een stemming plaats over de vervulling van deze functies door de voorgedragen personen. De regioraad vindt plaats op maandag 23 november 2009. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Hans Plaat, vicevoorzitter van de regio.