Data Explorer-training gewijzigd!

Vanwege de huidige Corona-maatregelen gaat de explorer-training in februari niet door. De training is verzet naar oktober. Hieronder staan de juiste gegevens. De interregionale training voor (beginnende) explorerbegeleiders wordt gehouden op 2 en 3 oktober 2021

De training begint op zaterdag om 9.00 uur en duurt tot zondag 16.00 uur. De training wordt gehouden bij Scouting Elst (Gelderland).
Tijdens deze training gaan de deelnemers actief aan de slag met de volgende onderdelen: leeftijdseigen kenmerken, spelvisie, gewenst gedrag, programmeren, groepsdynamiek en leiden vs. begeleiden.

De kosten voor deze training zijn 35 euro en worden geïncasseerd via SOL.

Inschrijven kan via: https://sol.scouting.nl/as/form/32951/participant/new/