Op hol geslagen robot zorgt voor chaos in de jungle

Meer dan 250 bevers en welpen, de jongste groepen binnen scouting, hebben zaterdag 15 juni gezamenlijk gespeeld in Lunteren.
De kinderen kwamen van scoutinggroepen in Ede, Renkum, Herveld, Lunteren, Oosterbeek en Veenendaal, verenigd in Regio Neder Veluwe.

Om de op hol geslagen robot te stoppen verzamelden zij stukjes van de handleiding.
Om deze stukjes te bemachtigen, speelden de bevers en welpen veel verschillende spellen, bakten pannenkoeken, lieten zich schminken en gingen zelfs van een heuse tokkelbaan.

Wil jij de bevers en welpen ook een leuke tijd bezorgen? Meld je dan aan als leiding, of regiomedewerker via de scoutinggroep in jouw woonplaats of via Regio Neder Veluwe.