De Sint Joris Mars wordt ieder jaar door de Langenberggroep georganiseerd.

Het is een wandelevenement over de Edese heide en door het Edese bos.
5 mooie en gevarieerde routes worden ieder jaar met plezier uitgezet voor een ieder die deze wil wandelen.

De 5, 10, 15, 20, 25 en 30 kilometer route zijn allemaal over bos paden en heide paden. deze zijn niet allemaal verhard en dus helaas niet voor iedereen toegangelijk.
Door de gevarieerde routes is het voor een breed publiek de moeite waard om van vanuit alle hoeken van Nederland naar Ede te reizen om ieder jaar de Sint Joris Mars tot een goed einde te brengen.

Komende editie (20-04-2019) is al de 56e keer dat de mars wordt uitgezet en met ieder jaar tussen de 500 en 600 deelnemers een gezellige en niet al te drukke wandeltocht.

Sint joris mars 2019 is op: 20-04-2019

Afstanden: Te lopen zijn: 5, 10, 15, 20, 25 en 30 KM

Tijden: Startburo open om 09:00 uur. vanaf dat moment kan er ongeveer worden gestart. (Op aangeven organisatie) Starten kan TOT 12:00 uur. (uitzonderingen van bijvoorbeeld scoutinggroepen moeten vooraf worden overlegt met de organisatie.)We zullen rond 17:00 uur de posten gaan opruimen. Tot 17:30 kunnen de presentjes en wandelboekjes worden opgehaald bij het startburo.

Prijzen: per wandelaar € 3,00
groep met minimaal 10 wandelaars €2,50 p.p.
Prijs medaille € 2,00

Dit adres wordt meermaals per week uitgelezen en hierop zal indien nodig worden beantwoord. Tijdens de Sint Joris Mars kan er contact worden opgenomen met het clubhuis. Dit is tevens het noodnummer om de organisatie te bereiken. Dit nummer zal door de organisatie worden opgenomen.

Voor meer informatie zie:   www.sintjorismars.nl