Bestuurscafé: Heeft jouw groep een beleid rondom alcoholgebruik, roken en drugs?

Heb je een gemeenschappelijk beleid ? Of zou je een beleid willen formuleren en hoe ga je dit doen ?

Maak je dit onderwerp bespreekbaar in je groep? Hoe ga je dan om met weerstand die je ervaart? Draag jij als bestuur dit beleid ? Betrek je ouders hierbij ? En maak je dit beleid bespreekbaar binnen je groep ? Hoe ga je om met weerstand binnen de groep ?

Graag nodigen wij jullie uit voor het tweede Bestuurscafé op
maandag 28 januari 2019, waarin we naar aanleiding van de door jullie aangedragenthema’s gekozen hebben voor dit actuele thema.

Daarnaast besteden we ook nog even aandacht, naar aanleiding van de discussie in het vorige café, aan de VOG.
Wat heb jij hiermee gedaan in je groep?

Wanneer ? Op maandag 28 januari 2019, inloop v.a. 19.30 uur, start om 20.00 uur bij De Langenberggroep te Ede (Buurtmeesterweg 27-29, 6711 HL Ede).

Noteer ook alvast dinsdag 9 april in je agenda. Dan vindt het derde bestuurscafé plaats en op verzoek hebben we dit verplaatst naar een andere dag dan de maandag!

Team besturenondersteuning, Jacqueline, Hans en Anne Marie

Het Bestuurscafé is voor iedere groeps- en regiobestuurder in Neder Veluwe, met voldoende ruimte voor informele ontmoeting! Dit Bestuurscafé is het vervolg op het traject bestuursontwikkeling, waaraan in de afgelopen drie jaar alle groepen uit onze regio hebben deelgenomen.