Uitslag Wereld Scouting Wedstrijden

Zaterdag 3 november waren bijna 200 scouts op het Wekeromse Zand om de regionale herfstactiviteit met elkaar te spelen.  Verkenners, Padvindsters en Scouts van verschillende Scoutinggroepen; Scouting Bennekom (Bennekom), Pieter Maritz (Ede), Scouting Jan Hilgers (Ede), Scouting Tarcisius (Ede), OPV Schoonoord (Oosterbeek), Emmagroep (Renkum), Scouting Scherpenzeel e.o. (Scherpenzeel) en De Zwervers (Veenendaal) namen enthousiast deel aan deze activiteit.

De eerste plaats van de Wereld Scouting Wedstrijden werd behaald door patrouille 5 van de Emmagroep en patrouille 3 van de Scouting Jan Hilgers (team 8).
De tweede plek werd veroverd door patrouille 2 van de Emmagroep en patrouille 3 van de Zwervers VK1 (team 15).
De derde plaats was voor patrouille 2 van Scouting Tarcisius en patrouille 1 van De Zwervers VK1 (team 11).
De winnaars van de best verkleedde scouts waren de Krevelscouts van Scouting Tarcisius.

Nogmaals gefeliciteerd allemaal!
Het Scoutsteam