Beste Roverscouts van de Neder Veluwe,

De datum van de Gouden Haas komt snel dichterbij. We hebben al een paar aanmeldingen maar nog zeker niet van iedereen. Als je je nog niet hebt aangemeld vergeet dit dan niet om alsnog te doen! Dit doe je door simpelweg een mailtje terug te sturen naar dit E-mailadres
Vergeet ook niet om een week van te voren de film op te sturen, ook naar dit e-mailadres (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) en als je dat nog niet gedaan hebt een opkomst te plannen om de film te schieten.

Wanneer:      10 november

Waar:            Doolhoflaan 1, in de Doolhut III.

Hoelaat:        8 uur inloop, 8:30 starten de films. 00:00 eindigt het regiofeest en sluit de tap.

Wat:             Een film van minstens 1 minuut en maximaal 10 minuten. Aan te leveren in een bruikbaar formaat. (denk aan WMV, AVI, MP4)

Tot dan!

Hidde Woudsma