Ahoy Welpen en Bevers,

Zaterdag 6 oktober 2018 is de grote handelsdag voor de Admiraliteit en alle bevers en welpen van de Regio Neder-Veluwe zijn uitgenodigd om hieraan deel te nemen!

Jullie zijn uitgenodigd om te komen handelen omdat op mijn vaste handelsschepen scheurbuik is uitgebroken. Voor mij en onze Admiraliteit is dit verschrikkelijk omdat nu schepen en piraten van vijandelijke naties ons voor kunnen zijn en verdwijnen met alle goede goederen.

Lees er alles over in de uitnodiging:  pdf Uitnodiging Najaarsspel 2018 (241 KB)

Tot zaterdag 6 oktober om 13.00-16:00 uur.

Om in te schepen verzoek ik jullie om uiterlijk 15 september 2018 via SOL jullie deelname kenbaar te maken: https://sol.scouting.nl/as/event/20368/details/