Een avondje onbezorgd genieten en kennismaken met scouting? Aanmelden kan nog een paar dagen!

Graag willen wij u uitnodigen voor een diner in de open lucht, geheel in scouting stijl! Zo kunt u deze avond onder andere gerookte braadworst eten uit de Smoker met verse frietjes en brood uit de houtoven. Opeten doet u natuurlijk aan een gepionierde tafel!

Als u nu denkt, gepionierde tafel? Dan nodigen wij u van harte uit om zelf ook aan het pionieren te gaan op ons terrein. Naast het eten is er namelijk van alles te doen om zelf het scouting gevoel te ervaren: maak gebruik van het kompas, knoop een eigen sleutelhanger of maak vuur zonder gebruik te maken van lucifers of een aansteker. Voor de kinderen is er daarnaast ook nog een kinderkampvuur voor het bakken van brood en het roosteren van marshmallows en andere lekker dingen.

Om deze avond te kunnen realiseren, vragen wij een bijdrage van €20 per volwassene en €15 per kind. Op deze manier draagt u ook direct bij aan de verbouwing van ons gebouw, klik op de volgende link voor meer informatie: http://www.scoutingjanhilgers.nl/verbouwing

Zet zaterdag 9 juni alvast in de agenda, vanaf 17:00 uur bent u van harte welkom om bij ons sfeer te komen proeven en samen te bouwen aan ons voortbestaan!

*Voor aanmelden klik hier*

Met vriendelijke groet,