Halloo SUPERexplorers!
Op zaterdag 21 mei is het weer zover.. De Gouden Haas!!

En dit jaar zal het evenement plaatsvinden bij RSA 521 in Scherpenzeel.
Jullie worden in de namiddag verwacht. (Precieze informatie volgt nog).

Het thema dit jaar is: Superhelden!

Het zal dit jaar wel anders gaan dan vorige jaren.
Aan het einde van dit artikel vinden jullie een script.
Wij filmen dat begin en dan is het aan jullie om hem te vervolgen. Verzin een origineel einde en houd je aan de punten die hieronder zijn vermeld.

Komen jullie ook? Meld je dan z.s.m. aan met je groep en het aantal personen dat komt.

Wacht ook niet te lang met het maken van de films. Alle films die VOOR 5 mei via een YouTube-link naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. worden gestuurd, doen mee.  De films worden natuurlijk door een jury beoordeeld.

Samenvatting:

Een groep superhelden (A.K.A. de fantastic four) moeten samen komen om hun vriend te redden met behulp van de heilige garde.

We zien jullie dan!

RSA 521

Het begin van de film.
Samenvatting:

Begin storyline:
Op een koude winterdag  was er eens man die aan het chillen was met zijn vogel genaamd Gerrit in het park. Toen er opeens een gekke vrouw voorbij kwam die hem in de gaten hield. Hij voelde zich bekeken en zette het op een lopen, maar de vouw was hem te snel af en grijp hem met haar grote reuze rood gevlekte handen.  De volgende dag was er een geheime meeting in het geheime kantoor van de fantistic four. Na een lange tijd wachten kwam de vierde van de fantastic four niet opdagen. Waar zou die zijn, wat zou er zijn gebeurd, wie  is er schuldig. Daar gaan ze achterkomen maar  eerst moeten ze op zoek naar de heilige garde. Dan nu eerst de reclame. Blijf kijken we zien jullie terug na de break. Random reclame waar niemand iets aan heeft want dat is grappig.

Voorwaarden:

• Iemand moet in het filmpje  ergens in stikken.
  • Er moet een koksmuts in voorkomen.
  • Er moet een zwaardgevecht ion voorkomen.
  • Er moet 6 keer aardappel gezegd worden.
  • Er moet 3 keer pannenkoeken beslag gezegd worden.
  • Er moet een groen persoon in voorkomen.