Woensdag 7 maart 2018

Op woensdag 7 maart 2018 vindt het eerstvolgende speltakoverleg voor alle bever-, welpen-, scouts- en explorerleiding uit Regio Neder Veluwe plaats. Tegelijkertijd wordt er een praktijkbegeleidersavond gehouden. Het roverscoutsberaad zal op een later moment plaatsvinden. Ook de besturenavond dit tegelijkertijd zou plaatsvinden wordt om organisatorische redenen uitgesteld. Roverscouts en groepsbesturen worden hier apart over geïnformeerd.

De overleggen op woensdag 7 maart vinden plaats bij de Langenberggroep, Buurtmeesterweg 27-29 te Ede. Aanvang 20.00 uur. De koffie staat klaar vanaf 19.45 uur.

Tijdens de avond vinden er dus meerdere vergaderingen plaats. Al deze overleggen zijn tot aan de pauze apart van elkaar. We sluiten de avond gezellig af met een hapje en een drankje tijdens de na-de-pauze activiteit: Pubquiz | De Gouden Borrelbal! Uitzondering de praktijkbegeleiders, deze avond is de hele avond gescheiden van de rest.

De vergaderstukken vind je hier:

pdf pdf (212 KB) Agenda WeB-raad
  pdf pdf (171 KB) Notulen WeB-raad

pdf pdf (403 KB) Agenda scoutsraad
  pdf pdf (897 KB) Notulen scoutsraad

pdf pdf (152 KB) Agenda explorerraad
  pdf pdf (166 KB) Notulen explorerraad

pdf pdf (200 KB) Agenda praktijkbegeleidersavond
  pdf pdf (581 KB) Notulen praktijkbegeleidersavond

Voor vragen en eventuele afmeldingen kan contact worden opgenomen met je eigen speltakteam of team TOET.

Tot 7 maart!