Beste bever- en welpenleiding,

Inmiddels is het scoutingseizoen al weer even begonnen en is het tijd voor de eerste WeB-raad waarvoor we je van harte uitnodigen!

In tegenstelling tot hetgeen staat aangegeven in de jaarplanning vindt deze raad niet aanstaande vrijdag maar dinsdag 26 september 2017 plaats.
Dit in verband met een aantal wijzigingen in de bezetting van het WeB-team.
Meer informatie hierover vind je in de pdf agenda (739 KB) .

De notulen van de vorige WeB-raad vind je pdf hier (418 KB) .

De WeB-raad vindt plaats bij Scouting Tarcisius Ede. Aanvang 20.00 uur.
De koffie staat klaar vanaf 19.45 uur.

Graag attenderen we je er nog even op dat de WeB-raad bedoeld is voor ALLE bever- en welpenleiding en niet alleen voor de teamleiders.
We hopen jullie dan ook allemaal te mogen begroeten.
Fijn als in ieder geval uit ieder speltakteam minimaal een iemand tijdens het overleg aanwezig kan zijn!

Tot de 26e!