De Bever-Doe-Dag en Jungledag komen er weer aan!

"Op de Bever-Doe-Dag vraagt Fleur Kleur de bevers te helpen al haar spullen naar buiten te brengen. Ze wil in haar woonkamer namelijk een toneelstuk opvoeren.

Maar binnen is het ve
el te klein. Rebbel stelt voor om de voorstelling buiten op te voeren, dan kunnen er veel meer mensen komen kijken en meedoen. De bevers willen vast ook wel meedoen aan deze talentenshow?"

"De jungle is geraakt door een magische meteoriet. Nu zijn bijna alle dieren met elkaar verwisseld. Mor ziet eruit als Ikki en Mang als Hathi. Dat werkt natuurlijk niet!
Kunnen de welpen er samen met Oe voor zorgen dat het evenwicht weer terugkeert in de jungle? Tijdens de Jungledag gaan de welpen aan de slag om dit voor elkaar te krijgen."

Datum: 17 juni 2017
Tijd: 13.00-16.00 uur
Locatie: Wageningen campus

Inschrijven kan vanaf NU t/m 10 juni!