Hallo scout,

We zijn op zoek naar jou! Voor de Regionale Scouting Wedstrijden (RSW) in mei zijn we op zoek naar zo’n 40 juryleden en ander hulp die kunnen gebruiken tijdens het RSW-weekend. De RSW is dit jaar in Lunteren van vrijdagavond 12 mei tot en met zondagmiddag 14 mei.

Tijdens dit weekend gaan we met zo’n 130 scouts in de leeftijd van 11-15 jaar op zoek naar de winnaar die onze regio mag vertegenwoordigen op de LSW.

Naast de vaste organisatie, zijn we ook altijd op zoek naar een aantal extra handjes. Dus, heb jij in het RSW-weekend tijd? Geef je dan op.

Werkstam
De werkstam is een onmisbare groep mensen die tijdens de RSW allerlei hand-en spandiensten verleent. Dit begint op vrijdag al heel vroeg met het opbouwen van de (organisatie-)tenten. Gedurende het hele weekend ben je steeds bezig om de RSW tot een groot succes te maken. Op zaterdag help je meestal mee met de hike en op zondag met het afbreken. Als je meer informatie wilt over wat je precies moet doen, neem dan contact met ons op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Hulp bij hike

Ook zijn we op zoek naar mensen die op zaterdag 13 mei willen helpen met de hike, van 09.00 tot ca. 17.00 uur. Dit gaat om postbemanning, start/finishpost en om fietsers. Je zorgt er dan bijvoorbeeld voor (het liefst met z'n tweeën) dat elke groepje dat een bemande hike-post bezoekt een postopdracht uitvoert; ook geef je hier dan punten voor die meetellen in de uitslag van de hike. Als fietser help je groepjes die het spoor bijster zijn weer op weg. Je mag je alleen opgeven, maar ook met een tweetal of groep.

Juryleden
Tijdens de RSW worden er voor verschillende onderdelen punten gegeven. Je krijgt als jurylid een kijkje in de keuken, soms letterlijk ;-). Een leuke manier om eens te kijken wat er gebeurt op een RSW. We zijn op zoek naar mensen die willen jureren op die vrijdag, zaterdag en/of zondag. Het gaat om de onderdelen:

Onderdeel

Tijdstip

Aantal personen

kampopbouw

vrijdag 12 mei
van 18.00 – 20.00 uur

kampopbouw

zaterdag 13 mei van 9.45 uur tot ongeveer 16.00

koken

zaterdag 13 mei van 16.30 tot ongeveer 22.00 uur

Ca. 12

themapresentatie

zondag 14 mei van 9.30 tot ongeveer 12.30 uur

Ca. 12

Nachtinspectie/nachtwacht

vrijdag 12 mei en/of zaterdagavond 13 mei tussen 23.00 en 1.00 uur

2-4 per avond

Heb je zin om mee te helpen? Stuur dan een e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wil je bij het aanmelden je 06-nummer en je groep vermelden zodat we je kunnen indelen bij het juiste subkamp en je kunnen bereiken mocht er iets zijn?

We zouden het liefst van elke groep minimaal 1 jurylid dit weekend verwelkomen. Ook als je nog nooit jury bent geweest, ben je van harte welkom. Ken je iemand anders die jurylid wil zijn, bijvoorbeeld een ouder of bestuurslid, stuur dan dit mailtje door en vraag of ze zich opgeven.

Geef je zo spoedig mogelijk, liefst voor 1 mei bij ons op i.v.m. de indeling. Nog even goed om te weten: als jury beoordeel je nooit je eigen groep.

Na je aanmelding ontvang je van ons een bevestigingsmailtje en ongeveer een week van te voren ontvang je meer informatie over de exacte tijden en locatie.

Let op: sommige jury-onderdelen zijn snel ingevuld, dus geef je snel op.

Hartelijke groeten, Projectteam RSW

Menno, Martin, Stephanie, Juliette en Jeroen.