Beste mede scouts,

Wanneer hebben jullie voor het laatst een record verbroken? Er komt nu regioactiviteit aan, waarbij je de kans om dit te gaan doen. Niet één, maar een heleboel.

De uitnodiging is wat laat maar het gaat natuurlijk wel gewoon door en het wordt supergezellig. Jullie zijn bij deze uitgenodigd om te komen en hier een gezellige avond te hebben. De regioactiviteit is op 18 maart en begint om 19:00 in en rondom ons scoutinggebouw aan de Zandheuvelweg 2-A in Veenendaal. Als alles gaat zoals we het bedacht hebben, zullen de poging(en) rond 22:00 uur zijn afgelopen.

Wij willen graag horen of jullie van de partij zijn, en met hoeveel personen jullie komen. Laten jullie dit voor 11 maart weten?

Het bleek niet mogelijk om het Guiness Book of Records ter plaatse te krijgen, maar als vervanging hebben we zelf voor een vakkundige jury gezorgd. Uiteraard zijn er ook mooie prijzen te winnen. Er zijn wel een aantal regels van toepassing

- De jury beslist in alle gevallen

- Het is mogelijk protest in te dienen (en dat nemen we natuurlijk erg serieus)

- Je kan extra punten verdienen