Beste Scout!

Graag willen wij laten weten dat de inschrijving voor het Gelders KampEvent 2017 vanaf vandaag is geopend. Dit jaar is het KampEvent op 9, 10 en 11 juni in Mook.

Inschrijven of benieuwd naar het programma? Bezoek dan de website van het KampEvent. Binnen een paar weken zullen wij daar ook de aanvullende trainingen bekend maken.

Ook is dit jaar de KampEvent Facebookpagina geopend. Like deze pagina en blijf zo op de hoogte van het laatste nieuws.

Heb jij een training die je altijd al hebt willen doen? Laat dat dan weten via het contactformulier op de website of bericht ons via Facebook. Misschien dat jouw training er dit jaar wel tussen zit.

Tot op het KampEvent!