Maandag 20 januari 2017

De organisatie van de RSW 2017 is inmiddels in volle gang. Op vrijdag 20 januari 2017 vindt er een extra scoutsraad plaats waar we je van harte voor uitnodigen!

Tijdens deze raad zullen we voornamelijk RSW gerelateerde zaken bespreken zoals planning, financiën, locatie en manier van inschrijven. Vanzelfsprekend is er ook ruimte voor jullie vragen. Uiteraard zal ook het RSW-thema op originele wijze worden geïntroduceerd. Deze presentatie kun je direct gebruiken om met het thema binnen je groep aan de slag te gaan!

De agenda volgt binnenkort via e-mail.

De scoutsraad vindt plaats op 20 januari bij de Pieter Maritz Ede, om 19:30 uur. Auto’s kunnen worden geparkeerd het einde van de Nizolaan.

Graag zouden wij willen weten of je komt. Aanmelden voor deze raad kan via het contactformulier op deze site. Dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen.