Na 2 jaar rust vindt op 5 november 2016 de Gouden Haas filmwedstrijd weer plaats! Alle roverscouts uit Regio Neder Veluwe zijn uitgenodigd om een eigen filmproductie te maken en mee te dingen naar deze prestigieuze prijs. Zoals gewoonlijk zal een professionele jury de films beoordelen op een aantal streng opgestelde criteria.

Ditmaal hangt er een zekere schaduw over dit evenement. Allerlei ongure figuren vertonen zich in de schaduw van Doolhut 3. Ook de ingezonden film hoort een zekere schimmigheid te bevatten om in de prijzen te kunnen vallen… Daar mag je je eigen fantasie op loslaten!

Wat moet je verder weten?

Wanneer:    5 november 2016
Waar: Doolhoflaan 1, a.k.a Doolhut 3
Hoelaat:

20.00 uur inloop, 20:30 starten de films.
00:00 eindigt het regiofeest en sluit de tap.
Wat:

Een film van minstens 1 minuut en
maximaal 10 minuten.
Aan te leveren in een bruikbaar formaat.
(Denk aan WMV, AVI, MP4)

Deze film dient een week voor het evenement aangeleverd te worden aan het mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Een trailer of een filmposter kunnen naar ditzelfde adres gezonden worden, dan plaatsen we ze op onze Facebookpagina.

Tot 5 november!