oriënteren, bikkelen, lekker lopen, bewerkte kaart, gezelligheid, samen zijn, macaroni, puzzels en grapjes, Ardennen, mooie omgeving, rugzak,posten en soep

Past een groot deel van de bovenstaande woorden bij jou?

Dan is de Ardennen Oriëntatie Tocht (AOT) wat voor jou!

Tijdens het Pinksterweekend (van 13 t/m 16 mei 2016) organiseert de AOT-Stam van Scouting OPV-Schoonoord uit Oosterbeek voor de 34e keer de AOT.

In een team van minimaal 3 en maximaal 5 personen (18 jaar en ouder) loop je twee dagen, met in je hand een verminkte kaart en op je rug je bagage, door een schitterende omgeving.

Enig houvast heb je aan het postenboekje en aan je teamleden. Samen zoek je de meest gunstige weg langs posten om zo hoog mogelijk te eindigen in het klassement of gewoon om de AOT uit te lopen. Inschatten van je eigen kunnen, en dat van je teamleden, is daarbij het sleutelwoord.

LAAT JE UITDAGEN = DEELNEMEN AAN DE AOT!

Met je team neem je het op tegen 40 andere teams van Scouts of mensen met een scoutingachtergrond uit heel Nederland. Naast het wedstrijdelement is de tocht ook omgeven door een hoop gezelligheid.

Lijkt het je wat om aan de AOT mee te doen? Of wil je meer informatie?

Kijk dan eens op www.ArdennenOrientatieTocht.nl

Hopelijk tot ziens in de Ardennen!