Vrijdag 11 maart 2016

Op vrijdag 11 maart 2016 vindt het eerstvolgende speltakoverleg (WEB-raad, scoutsraad en explorerraad) plaats. Tegelijkertijd wordt de 2e praktijkbegeleidersavond van dit seizoen gehouden.

De overleggen vinden plaats bij de Langenberggroep, Buurtmeesterweg 27-29 te Ede. Aanvang 20.00 uur. De koffie staat klaar vanaf 19.45 uur. De vergaderstukken vind je hier:

pdf Agenda WeB-raad 11 maart 2016 (204 KB)
pdf Verslag WeB-raad 9 september 2015 (234 KB)

pdf Agenda scoutsraad 11 maart 2016 (195 KB)
pdf Verslag scoutsraad 8 januari 2016 (232 KB)

pdf Agenda 3e explorerraad 11 maart 2016 (97 KB)
pdf Verslag 2e explorerraad 13 januari 2016 (101 KB)

pdf Agenda 2e praktijkbegeleidersavond 11 maart 2016 (459 KB)
pdf Verslag 1e praktijkbegeleidersavond 19 oktober 2015 (609 KB)

Overleg op zelfde tijdstip en locatie: Jij komt toch ook?
We hebben er deze keer voor het eerst voor gekozen om de overleggen tegelijkertijd en op dezelfde locatie te houden. We hopen dat het zo makkelijker voor je is het overleg te bezoeken omdat je zo kunt carpoolen met mensen uit je groep. Ook is er gekozen voor een vrijdagavond zodat degenen die werken / studeren buiten de regio ook in de gelegenheid zijn deel te nemen aan het overleg. We rekenen dan ook op een grote opkomst! Voor alle duidelijkheid, de speltakoverleggen zijn voor ALLE leiding (dus niet alleen voor teamleiders).

Mocht je verhinderd zijn stem dan binnen je team even af wie het overleg wel bezoekt. We stellen het erg op prijs als van iedere speltak er leiding en van iedere groep er een praktijkbegeleider aanwezig is. Mocht het echt niet lukken iemand uit jouw team af te vaardigen laat dit dan even weten aan het desbetreffende speltakteam of aan team TOET in het geval je een praktijkbegeleider bent. De mailadressen vind je onder aan deze mail.

Na de pauze activiteit -> Win gratis kaarten voor de Haas-In16!
Na afloop van de speltakraden kun je deelnemen aan de voor alle speltakken gezamenlijke na de pauze activiteit. Tijdens deze leuke en ludieke activiteit kun je gratis kaarten winnen voor de Haas-In16 die plaats vindt in het weekend van 17-18 september 2016. Als voorbereiding vragen we je vooraf groepjes van 4-5 personen te maken. Neem per groepje verkleedkleren (die je zelf past) en eventueel attributen mee waarmee je als groepje een bepaald thema kunt uitbeelden. Denk bijvoorbeeld aan:

• Piraten
  • Ridders en prinsessen / baronnen en jonkvrouwen
  • Idols / Hollands got talent
  • Een boer (of scout) zoekt vrouw impressie
  • (boeren) bruiloft
  • Paashaas / Kerstman
  • Baden Powell / Sint Joris en de draak
  • Carnaval
  • Koningsdag
  • Tour de France
  • EK / WK
  • Olympische spelen
  • etc.

Een ander leuk thema mag dus ook! Wat we precies gaan doen en hoe je de kaartjes kunt winnen hoor je tijdens het speltakoverleg.

Voor vragen en eventuele afmeldingen kan contact worden opgenomen met je eigen speltakteam of team TOET.

Tot 11 maart!