Beste roverscouts,

Op 14 juni vindt de Rover Cup Competitie plaats! Een spannende strijd tussen alle stammen om de felbegeerde prijs! Het begint om 19.00 bij de Jan Hilgers Groep (Dwarsweg 1-3 in Ede).

De Rover Cup Competitie bestaat uit zes onderdelen waarin de competitie tussen teams centraal staat. Een van de onderdelen is een opblaasbare stormbaan van 20 meter! Ook komt er water aan te pas dus vergeet niet om droge kleren mee te nemen. Kortom, het wordt een waar spektakel!

Inschrijven kan vanaf NU en sluit op zondag 8 juni.

Inschrijven kan door een email te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de naam van jullie team en de teamleden. Max. 7 personen per team, meerdere teams per groep mag natuurlijk.

Hopelijk zien we jullie de 14e!

Terra Incognita Stam