Van 13 t/m 15 april werden er op het Jeugdkampeerterrein in Lunteren Regionale Scouting Wedstrijden gehouden. De sfeer zat er weer goed in, de activiteiten waren erg leuk en de 17 deelnemende ploegen hebben goed hun best gedaan. Zondagmiddag werd de uitslag bekend gemaakt.

Van 13 t/m 15 april werden er op het Jeugdkampeerterrein in Lunteren Regionale Scouting Wedstrijden gehouden. De sfeer zat er weer goed in, de activiteiten waren erg leuk en de 17 deelnemende ploegen hebben goed hun best gedaan. Zondagmiddag werd de uitslag bekend gemaakt onder grote belangstelling van ouders, leiding en andere belangstellenden. Uiteindelijk hebben de verkenners van Scouting Lunteren de RSW gewonnen. Op de tweede plaats eindigden de verkenners van de OPV-Schoonoord uit Oosterbeek. De padvindsters van Scouting Lunteren werden derde.

Dank aan alle medewerkers, juryleden en leiding van de groepen voor medewerking aan een geslaagde editie van de RSW!