Van vrijdag 13 april t/m zondag 15 april worden de Regionale Scouting Wedstrijden (de RSW) weer georganiseerd. Dit jaar is het thema ‘Game over in Luntendo’. 150 scouts zullen weer strijden voor een plekje op de LSW & zullen dit weekend weer veel plezier hebben. Dit weekend is echter niet mogelijk zonder de hulp van mede-scouts, oud-leiding etc. Zo zijn we nog op zoek naar mensen die willen jureren op de vrijdag, zaterdag en/of zondag. Het gaat om de onderdelen:

• kampopbouw                  zaterdag 14 april van 10.00 uur tot ongeveer 15.00
  • koken                             zaterdag 14 april van 16.30 tot ongeveer 21.15 uur
  • themapresentatie            zondag 15 april van 9.30 tot ongeveer 12.30 uur
  • nachtinspectie                 vrijdag en/of zaterdagavond tussen 23.00 en 1.00 uur

Heb je zin om mee te helpen? Of ken je iemand anders die jurylid wil zijn? Stuur dan een e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en geef je snel op. Graag zo spoedig mogelijk aanmelden ivm de indeling. Wil je bij het aanmelden je 06-nummer en je groep vermelden zodat we je kunnen indelen bij het juiste subkamp? Alvast bedankt!

Hartelijke groet,

Peter Krechting (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) & Kim Hiddink (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

P.S. mocht je geen jurylid willen zijn, maar wil je wel helpen op de RSW? Misschien wil je dan postbemanning zijn tijdens de hike; Dit is zaterdag de hele dag. Neem dan even contact op met Saskia Deijns (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).