Van vrijdag 15 april t/m zondag 17 april wordt de RSW weer georganiseerd, met dit jaar het thema "Weerwolven van Wakkerdam". 130 Scouts zullen weer strijden voor een plekje op de LSW & samen veel plezier hebben. Dit weekend is echter niet mogelijk zonder enige hulp van mede-Scouts, we kunnen altijd handjes gebruiken bij de volgende onderdelen:

• Kampopbouw (zaterdag 16 april van 10.00 uur tot ongeveer 16.00 uur)
  • Koken (zaterdag 16 april van 16.30 tot ongeveer 21.15 uur)
  • Themapresentatie (zondag 17 april van 9.30 tot ongeveer 12.30 uur)
  • Nachtinspectie (vrijdag en/of zaterdagavond tussen 23.00 - 02.00 uur)

Hiketeam

Op zaterdag wordt altijd een hike gelopen door de Scouts. Van te voren moet deze uitgezet worden en gecontroleerd worden. Dit kost ongeveer vier zondagmiddagen al wandelend in de natuur. Heb jij zin om het hiketeam te versterken? Meld je dan aan! Heb je minder tijd? Hulp bij alleen het nalopen is ook van harte welkom.

Postbemanning hike

Tijdens de hike op zaterdag zijn er een aantal bemande posten, posten waar de Scouts een kort spel in thema doen voor extra punten. Voor koffie en thee tijdens de hike zorgen wij, van jouw verwachten we vooral een enthousiaste houding op de post.

Werkstam

De RSW kost altijd veel tijd om te organiseren en op te bouwen, als regio activiteitenteam lukt het niet om dat alles met zijn 5-en in een middagje op te zetten. We zoeken dan ook mensen die het leuk vinden om van vrijdag tot zondag te helpen met opbouwen, afbreken, toiletpapier service, trappersbaan opbouwen enzovoort. Wat krijg je ervoor terug? Veel gezelligheid & dank!

Heb je zin om mee te helpen? Of ken je iemand anders die jury wil zijn of wil helpen? Stuur dan een e-mail aan het scoutsteam!