In het afgelopen weekend is er massal gestemd voor de actie Klimaatparels van de provincie Gelderland. Scouting Bennekom en de Pieter Maritz deden beiden mee aan deze actie. Vandaag is bekend geworden dat beide groepen een bedrag van 10.000 euro hebben gewonnen voor hun klimaatbestendige projecten. Op het plan van de Pieter Maritz stemden 18% van de in totaal 44.846 stemmers. Scouting Bennekom wist zelfs nog meer stemmen binnen te halen: 37%. Beide groepen zullen aankomend weekend de prijs uitgereikt krijgen door klimaatgedeputeerde Annelies van der Kolk.

Beide groepen willen iedereen bedanken die aan dit succes heeft meegewerkt!