Op 20 november 2009 organiseert Scouting Bennekom in samenwerking met Boekhandel Novita een bijzondere avond rondom de verschijning van het boek ‘100 jaar scouting in Nederland, De geur van kampvuur’. Van harte nodigen wij u bij deze uit voor deze unieke avond.

Vrijdag 20 november 2009

Tijdstip
20.00 tot 21.30 uur (deuren openen om 19.30 uur voor koffie en thee)

Groepshuis Scouting Bennekom, Selterskampweg 68, Bennekom

Geen (wel een vrijwillige bijdrage voor jubileumactiviteiten 2010)

Aanmelden

Meer informatie?

De volgende sprekers zullen u meenemen van het begin van scouting in Nederland naar de toekomst van scouting in Nederland:

• Frank van Geffen, schrijver van het boek ‘De geur van kampvuur, 100 jaar scouting in Nederland’ over de eerste jaren van scouting in Nederland (van 1910 tot 1945)
  • Gerrit Klomp, lid van de Musinga troep (tegenwoordig Scouting Bennekom) van het eerste uur, over zijn ervaringen als lid van de Musinga (vanaf 1945)
  • Jacqueline Vredenbregt, lid van het landelijk bestuur van Scouting Nederland, over de plannen die Scouting Nederland heeft om scouting voor te bereiden op de toekomst

Iedereen is welkom: leden, oud-leden, ouders, opa’s, oma’s, etc.

Tip: neem een zaklamp mee, door de werkzaamheden in het bos zijn de paden minder goed begaanbaar.

Bestellen van het boek ‘De geur van kampvuur, 100 jaar scouting in Nederland’ kan nog steeds. Voor elk verkocht boek doneert boekhandel Novita € 2,50 aan Scouting Bennekom. Bestellingen kunt u opgeven in de winkel, Dorpsstraat 35, 6721 JJ Bennekom of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Geeft u bij uw bestelling aan of u het boek afhaalt in de winkel of bij de lezing op 20 november.

We hopen u te mogen verwelkomen op deze speciale avond, als het weer het toelaat zullen we de bijeenkomst afsluiten met ‘De geur van kampvuur’.