Download als een iCal bestand
GEANNULEERD - Pinksteren (LSW)
Van Zondag 31 Mei 2020
Tot Maandag 01 Juni 2020
Hits : 1262

De Landelijke Scoutingwedstrijden en het landelijk bestuur van Scouting Nederland hebben helaas het besluit genomen om de Landelijke Scoutingwedstrijden niet door te laten gaan.

Gezien de ontwikkelingen rond het coronavirus (Covid-19) en de verspreiding van het virus hebben we de keuze gemaakt de gezondheid van alle deelnemers en vrijwilligers op de eerste plaats te zetten. Daarnaast geven de coronamaatregelen ons te weinig ruimte om de LSW goed voor te bereiden. Ook voor de periode na 6 april ziet de situatie er onzeker uit. Duidelijkheid, zekerheid en veiligheid gaan voorop en daarom gelasten we de LSW af. Dit is een ontzettend moeilijk besluit, voor zowel deelnemers als vrijwilligers.

Verplaatsing van de LSW is niet mogelijk gebleken door vakantiespreiding en andere Scoutingactiviteiten. Daarom vindt de volgende LSW in 2021 plaats.