Download als een iCal bestand
REGIO: Scouting Academy - workshops & verdieping
Zaterdag 01 Februari 2020, 18:00 - 22:00
Hits : 485

REGIO: Scouting Academy - workshops & verdieping

Deze avond wordt gehouden op zaterdag 1 februari 2020 in het clubgebouw van Scouting Lunteren en is bedoeld voor alle vrijwilligers in de regio: van leiding tot bestuur, van ondersteuners tot het regioteam: iedereen is welkom! Tijdens het weekend heb je de mogelijkheid om maximaal 2 gave, leuke, informerende, inspirerende en enthousiasmerende workshops te volgen.

Het globale programma ziet er als volgt uit:

18.00 uur: Diner
19.00 uur: Workshopronde 1
20.30 uur: Workshopronde 2
22.00 uur: Einde

Kosten
De kosten voor deze avonden bedragen € 10,= per persoon. Hiervoor krijg je een warme maaltijd en tijdens 2 rondes een workshop. De deelnemersbijdrage wordt geïncasseerd via de groepsrekening. Zorg er voor dat je eigen praktijkbegeleider, groepsbegeleider en/of penningmeester op de hoogte is van jouw aanmelding.

Wat bieden we aan?
Tijdens deze avond bieden we diverse workshops aan. Hieronder lees je waaruit je allemaal kunt kiezen. Bij het inschrijven geef je vier voorkeuren op. We proberen rekening houden met je 1e e 2e voorkeurs, maar het kan voorkomen dat workshops niet doorgaan of vol zitten. Dan kijken we naar je 3e en 4e keuze.

Inschrijven
Vanaf nu kun je je inschrijven via deze link:  https://sol.scouting.nl/as/form/29362/participant/new/
Je opent dan een webpagina die je naar het inschrijfformulier in SOL leidt.

Mocht je nog vragen hebben dan kunnen die uiteraard gesteld worden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Locatie Clubgebouw van Scouting Lunteren