Team TOET is dit seizoen al weer gestart met de eerste praktijkbegeleidersavond. Daar zijn een aantal documenten besproken die vanaf nu bij de downloads staan.

Aanstaande woensdag, 9 oktober, is de thema avond over de progressiematrix en de doorlopende leerlijn. Deze avond is bedoeld voor bestuur, maar praktijkbegeleiders en leiding zijn meer dan welkom. De avond begint om 20:00 u bij scouting Lunteren.

Ook zijn de inschrijfformulieren voor de moduleweekends en de teamleiderstraining opengesteld.

Let op dat je bent ingelogd in Scouts Online voordat je link kan openen.

We hopen veel van jullie het komende jaar bij één van onze activiteiten tegen te komen!