Heb je de Gilwell-cursus altijd al een keertje willen doen? Pak dan nu je kans, want in het najaar zijn er nog enkele plekken vrij voor de Gilwell Buitensport cursus. De Gilwell Buitensport vindt plaats in Brexbachtal (Duitsland) op 17 tot en met 24 oktober 2009. Kun je niet doordeweeks? Neem dan deel aan de Gilwell weekenden. Deze cursus start met een kennismakingsdag op 31 augustus en de weekenden vinden plaats van 5 tot en met 8 november 2009 & 19 tot en met 22 november 2009 op Scoutcentrum Buitenzorg in Baarn.

Meer informatie & inschrijven
Beide cursussen zijn inspirerend, stimulerend en absoluut een manier om je eigen kwaliteiten verder te ontwikkelen, waarbij jij als scout centraal staat. Kijk voor meer informatie op www.gilwell.scouting.nl. Wil je meedoen aan een van deze cursussen? Inschrijven kan via Scouts Online (klik op: inschrijven trainingen – Gilwell cursussen 2009).

gilwell-logo-small