Op 17 juni verzamelden de bevers en de welpen zich bij Wageningen Campus. Al gauw werd duidelijk dat Fleur Kleur hulp nodig had bij het versjouwen van haar spullen. Gelukkig konden de jungledieren haar daarmee helpen.

Maar.....wat maakten de dieren rare geluiden! Dat was niet in de haak. Ook bezeerde Fleur zich tijdens het sjouwen. Gelukkig waren de bevers en welpen direct bereid hen allemaal te helpen. De bevers en welpen oefenden zelf met allerlei zaken die met huizen te maken hadden. Ze zochten de juiste huizen bij verschillende dieren, vonden hun weg in een gemeubileerde kamer met een blinddoek voor en bouwden zelf een huis door gauw een tent op te zetten. Ook kwam er een echte ambulance langs, die Fleur van haar zere been af kon helpen. Als klap op de vuurpijl mochten de bevers in de ambulance kijken en konden enkele welpen oefenen met het blussen van een brand. Veel te snel was het alweer tijd om naar huis te gaan. Moe maar voldaan stroomde de campus weer leeg.

meer foto's zijn te zien op: https://goo.gl/photos/CiAXxCSGKbhH4EeV7