De RSW is dit jaar gewonnen door de Willaer met een heel hoog puntenaantal van 841.

Zij mogen zich een jaar lang de winnaar van de RSW noemen.

Het thema van dit jaar was Superhelden ‘We can be heroes’.

Aan het weekend namen ca. 140 scouts deel van 14 verschillende groepen uit de regio Neder Veluwe.

OPV-Schoonoord – VK en Jan Hilgers werden respectievelijk 2e en 3e.

Dat betekent dat de leiding van OPV-Schoonoord gaat koken voor de verkenners en de scouts van de Jan Hilgers krijgen taart van hun leiding ;-)

De nummers 1 & 2 mogen naar de Landelijke Scouting Wedstrijden om onze regio te vertegenwoordigen.

De complete uitslag vind je hier.

Van het hele weekend zijn ook foto’s gemaakt, die vind je op de Facebookpagina van Regio Neder Veluwe