Maandag 14 november 2016

Vind jij het ook belangrijk dat jouw stem wordt gehoord binnen scouting? Laat dan van je horen tijdens het regio-overleg!

Ieder half jaar organiseert jouw regio een gecombineerde regioraad / regio-overleg. Aan de regioraad neemt vanuit jouw groep een afgevaardigde deel. Tijdens de regioraad worden allerlei zaken aangaande de regio besproken. Naast aandacht voor de bestuurlijke kant van de regio wordt er veel tijd besteed aan de (spel)activiteiten, projecten en trainingen die binnen jouw regio worden georganiseerd. Denk daarbij bijvoorbeeld aan  de Haas-In, bestuurscoaching en de kwaliteit van de trainingen.

Een belangrijk onderdeel van de regioraad is het regio-overleg. Aan dit onderdeel mag iedereen uit Regio Neder Veluwe, dus ook jij, deelnemen. Tijdens het regio-overleg wordt het reilen en zeilen van scouting in Nederland besproken. Jouw inbreng is hierbij van cruciaal belang. Want wist je dat jij degene bent die scouting maakt?!  Met elkaar geven we zo niet alleen inhoud aan scouting op regionaal- en landelijk niveau maar ook aan scouting binnen jouw eigen groep!

We nodigen je dan ook uit om deel te nemen aan het eerstvolgende regio-overleg. Deze vindt plaats op maandag 14 november 2016 (aanvang 20.00 uur) bij Scouting De Zwervers. Vanaf 19.45 uur ben je van harte welkom in Het Zwervershonk, Zandheuvelweg 2a te Veenendaal. De vergaderstukken zijn hier te vinden.