Haas-In16 komt eraan! Ook dit jaar bieden we je weer een weekend boordevol workshops, feestjes en gezelligheid. Dat wil je niet missen!  Wat dacht je bijvoorbeeld van een workshop storytelling of archery tag? Dit zijn slechts twee voorbeelden van de vele toffe workshops die tijdens Haas-In16 worden aangeboden. En natuurlijk is er op zaterdagavond een feestje waar nog jaren over zal worden nagepraat.

Het goede nieuws is dat de inschrijving vanaf nu is geopend. Dus wacht niet langer, verzamel al je Scoutingvrienden en schrijf je in! Zo weet je zeker dat je er bij bent in september. Haas-In16 vindt plaats in het weekend van 17/18 september 2016 op het Jeugdkampeerterrein Lunteren.

Programma
Wil je voordat je je inschrijft nog meer informatie over het programma-aanbod? Check dan de website: www.haas-in.nl.
Ook via Facebook houden we je op de hoogte, dus like ons!

Deelnemersbijdrage
De deelnemersbijdrage voor Haas-In16 is :

EUR 17,50 p.p. Voor weekenddeelname, zaterdag (17.00 uur) t/m zondag (16.00 uur).
Dit is inclusief workshops, BBQ en feest (zaterdag), ontbijt en lunch (zondag). Drank is voor eigen rekening.

EUR 10,00 p.p. Voor dagdeelname, alleen de zondag.
Dit is inclusief workshops, ontbijt en lunch. Drank is voor eigen rekening.

Inschrijven
Wijs hiervoor binnen je Scoutinggroep één contactpersoon aan. Deze persoon schrijft je groep in en verzorgt vervolgens de individuele aanmeldingen. Zodra deze persoon je heeft ingeschreven ontvang je een mail. Door na ontvangst van de mail zelf in te loggen kun je dan intekenen op jouw favoriete workshops. Ook kun je eventuele bijzonderheden doorgeven zoals een speciaal dieet. De inschrijfinstructie voor de contactpersoon is te vinden op de website van de Haas-In.