Heb jij zin in een weekend vol workshops, feest en gezelligheid met alle Scoutinggroepen uit de regio? Houd dan het weekend van 17 en 18 september vrij, want dan staat de derde editie van de Haas-In op het programma! Het beloofd nog gezelliger en spectaculairder te worden dan vorige edities, dus mis het niet!

Alle feitjes op een rijtje:

Wat?                 Haas-In16

Wanneer?        17-18 september 2016

Waar?               Lunteren

Prijs?                 € 17,50 per persoon

Voor wie?         Haas-In16 is voor alle leiding, roverscouts, plusscouts en besturen uit Regio Neder Veluwe

Zodra de inschrijving opent houden we je natuurlijk op de hoogte! Meld je nu alvast aan bij het Facebookevenement via deze link of bekijk de website met foto's van vorige edities via www.haas-in.nl