Beste Stamadviseurs, stammen, Roverscouts en Pluscouts,

Allereerst de beste wensen voor 2016. We hopen dat we weer een mooi jaar krijgen met mooie activiteiten.

1.       Naam van Contactpersoon enof voorzitter van jullie stam.

2.       Zijn/Haar Telnr

3.       Zijn/Haar Mailadres of groepsmail

4.       Hoe is jullie Stamnaam

5.       Welke Scoutinggroep het betreft.

Vrijdag 8 januari om 20.00 uur is er weer een Roverscouts Raad bij Scouting Pieter Maritz in Ede. Deze stam zal het clubhuis openen om 19.45 uur.

Hierbij willen wij jullie van harte uitnodigen om deze vergadering bij te komen wonen.

Punten: zie agenda, (jaarplanning, begroting, komende activiteit, afgelopen activiteit, svh cursus etc.)

Er is geen stamcafe omdat 9 januari de nieuwsinstuif is. Graag doorgeven met hoeveel je komt en graag afmelden als je niet kan.

Zie agenda:  pdf Agenda Roverscouts Raad 08 01 2016 (266 KB)

en vorige notulen:  pdf Notulen RSB 04 09 2015 (303 KB)

Jaarplanning:  pdf Jaarprogramma 2015-2016 (170 KB)

Groet namens, Mike, Maarten en Rody.