Daar is 'ie dan, de uitnodiging voor de herfst activiteit! Deze activiteit bestaat een middagspel waar alle deelnemende groepen een spel verzorgen. De activiteit is voor alle scouts uit de regio, en wij hopen dan ook dat jullie in grote getallen aanwezig zullen zijn!

In de download sectie vinden jullie een informatie brief waarop het e.e.a. staat uitgelegd. In de laatste weken voor de activiteit sturen wij nog een mail met de laatste informatie naar alle deelnemers. Zoals op de brief vermeld, kunnen jullie je inschrijven via SOL. Na de inschrijving ontvangen jullie een link waarop jullie kunnen aangegeven als welk land jullie willen deelnemen.

Mochten er verder nog vragen zijn, dan horen wij dit graag. Jullie kunnen ons altijd mailen of bellen!

Met vriendelijke groet, Het Scoutsteam