Beste Wandelaar, Scout, Ouder of andere belangstellende,

Zoals we ondertussen allemaal hebben gemerkt heeft het Corona virus effect op vele dingen in het dagelijks leven. Veel mensen werken thuis en evenementen worden afgelast.

Wij vinden het dan ook vervelend te moeten melden dat editie 2020 van de jaarlijkse

Sint Joris Wandeltocht dit jaar geen doorgang kan vinden door dit virus.

Niet omdat we buiten zo snel het risico lopen maar meer omdat we allemaal in ons knusse clubgebouw moeten starten en finishen.

We rekenen op jullie begrip en hopen jullie bij een nieuwe editie te kunnen begroeten.

Veel sterkte en succes in de komende tijd,

De organisatie van de Sint Joris Mars en Scoutinggroep de Langenberg